Calatorie in timp, alandala, fara cronologie, pentru ca "haina face pe om".

vineri, 15 august 2014

Vremuri? Vesminte?

De ce vremuri? 
       Pentru ca, dupa o jumatate de secol de vietuire, mai mult de jumatate am petrecut-o ca profesoara de istorie. Astfel am constatat adesea ca, dincolo de faptele oamenilor, de evenimente sau procese istorice, exista viata lor cotidiana si atmosfera epocii respective. Vremurile, conditia sociala, personalitatea fiecaruia si-au pus mereu amprenta asupra hainelor si accesoriilor.
De ce vesminte?
       Pentru ca m-am intersectat mereu cu designul vestimentar, m-am jucat eu insami cu tesaturile, culorile si accesoriile. Fiecare haina poate avea povestea ei, poate impresiona spectaculos sau discret, poate descrie succint starea de spirit sau caracterul cuiva.
   Veti gasi aici vesminte din epoci diverse, uneori cu povestile lor despre cei care le-au purtat, alteori ca pretext pentru descrierea unei perioade remarcabile. Vom calatori amestecat, cand in antichitate,  epoca medievala sau moderna, cand in vremurile noastre, depinde de ...inspiratie.
   Vor fi dezvaluite detalii, curiozitati sau picanterii, dupa care veti reflecta sau veti rade sanatos.
Enjoy!

Un comentariu: